Generelle spørgsmål
 

Er det sikkert at handle på webshoppen?

Ja – i allerhøjeste grad. Vores webshop er et https domæne, som sikrer at alle data, der udveksles mellem dig og vores webshop er krypteret, og dermed så sikret som det pt. er muligt. Alle betalinger foregår gennem Paypal og Stripe, som ligeledes er sikrede betalingsgateways. Alle kort- og betalingsoplysninger behandles af Paypal og Stripe, og vi modtager ikke dine kortoplysninger.

I kan med andre ord roligt shoppe løs.

Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du vil annullere din ordre, bedes du kontakte os. Hvis din ordre allerede er afsendt, kan den ikke annulleres, men du har altid 14 dages returret. Se vores handelsbetingelser.

Hvad er en rabatkode og hvor får jeg en?
En gang imellem kan vi finde på at udstede rabatkoder i forbindelse med udsendelse af nyhedsbreve, livestreams eller andet. Disse rabatkoder kan bruges til at få rabat på en specifik vare eller en hel ordre.

Disse koder indtastes ved kassen og anvendes til din subtotale indkøbskurv. Rabatkoder skal indtastes på købstidspunktet for at modtage rabat. Vi tilbagebetaler ikke en rabatkode efterfølgende.

Ingen har besvaret min mail endnu! Hvad sker der?!
Vi svarer normalt hurtigt på mails, men ved travlhed, ferie, weekend eller andet, kan det selvfølgelig tage lidt længere tid. Vi håndterer meddelelser i den rækkefølge, de modtages.

Jeg modtog en ufuldstændig ordre. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har modtaget din ordre og mangler varer, bedes du straks kontakte os på info@triergaming.dk. Du skal underrette os om eventuelle problemer med din ordre senest 7dage efter leveringsdatoen.
 

Bestilling
Jeg modtog ikke min mail med ordre kvittering eller forsendelsesmeddelelse. Hvad skal jeg gøre?

Tjek venligst om du har opgivet korrekt mail-adresse ved ordreafgivelse.

Hvis du har spørgsmål eller tvivl, er du velkommen til at kontakte os på info@triergaming.dk

Jeg kan ikke få min ordre til at gå igennem, hjælp!
Sørg for, at du har udfyldt alle nødvendige felter. Det kan ske, at der pga f.eks megen trafik på siden, at ordren ikke går igennem. Prøv til igen efter et par minutter, det plejer at løse problemet.

Hvis du stadig har problemer, så prøv at evt. skifte webbrowser.
Hvis du stadig oplever problemer, bedes du kontakte os på info@triergaming.dk med en beskrivelse af dit problem.

 

Forsendelse
Hvornår modtager jeg min ordre?

Alle bestillinger der foretages inden kl. 14 på hverdage forsøges afsendt samme dag. Bestillinger foretaget senere end kl. 14 på hverdage vil typisk blive afsendt den efterfølgende hverdag.

I travle perioder kan det tage længere tid. Hvis der er specielle forhold der gør at ordren haster, kan dette angives i bemærkningsfeltet på bestillingen, og vi vil så gøre alt vi kan for at få den afsted som beskrevet ovenfor, det kan dog ikke garanteres.

Vi del-leverer normalt ikke. Din ordre sendes først, når alle varer er på lager. Såfremt der måtte opstå en fejl i lagerbeholdning eller andet, der gør at vi ikke kan afsende som forventet, vil du blive underrettet via mail, så vi sammen kan finde en løsning.

Hvor meget vil forsendelsen koste?
Vi leverer fragtfrit til GLS Pakkeshop ved ordrer over kr. 500. For ordrer under kr. 500,- koster fragten kr. 50,- til GLS Pakkeshop. Mod merpris er der mulighed for at tilvælge levering hjem til din private adresse.

For at tjekke forsendelsesomkostningerne for din ordre, skal du blot placere de varer, du ønsker i din indkøbsvogn, og følge checkout processen, indtil de tilgængelige forsendelsesmuligheder og omkostninger vises.

Hvordan bliver min pakke sendt til mig?
Vi bruger GLS til alle forsendelser. Du vil modtage et track and trace nummer, så du kan følge din ordre.

Hvor er min ordre?
GLS leverer derefter typisk fra dag til dag. En bestilling der foretages inden kl. 14 på en hverdag (som beskrevet under Forsendelse) kan derfor i bedste fald være fremme hos dig allerede næste hverdag.

Alle manglende indenlandske pakker skal indberettes inden for 30 dage efter køb. Alle manglende internationale pakker skal indberettes inden for 90 dage efter køb.

Sender I delvist udfyldte ordrer?
Vi del-leverer normalt ikke. Din ordre sendes først, når alle varer er på lager. Såfremt der måtte opstå en fejl i lagerbeholdning eller andet, der gør at vi ikke kan afsende som forventet, vil du blive underrettet via mail, så vi kan finde den bedste løsning sammen.

Kan man afhente varer på Jeres lager?

Vi tilbyder desværre ikke muligheden for afhentning, da der ikke er tale om en fysisk butik, men en online-webshop.

 

Returnering og byttepolitik

Har vi lavet en fejl?
Hvis vi sendte dig den forkerte vare, størrelse eller farve, vil vi med glæde få den rette vare med det samme.

Har du bare fortrudt?
Hvis du har fortrudt dit køb og ikke længere vil have de varer, du har købt, skal du kontakte os på info@triergaming.dk. Som kunde afholder du selv returomkostningerne, der vil være ved at sende en vare retur. Købesummen krediteres til din konto indenfor 7 hverdage.

Du skal returnere varen i samme stand, som da du modtog den (ikke vasket eller brugt og mærkerne skal stadig sidde på). Det er altid en god idé, at få en kvittering på forsendelsen, sammen med et track and trace nr. på den pakke man sender retur. På denne måde kan pakken spores eller erstattes, hvis den bliver væk. Som kunde har du selv det fulde ansvar for pakken, indtil vi har modtaget den. 

 

Betaling
Min ordre gik aldrig igennem, hvorfor blev jeg opkrævet?
Hvis du forsøgte at bestille, blev ordren ikke placeret korrekt, og opkrævningen er sandsynligvis et midlertidigt hold. Vi opkræver ikke penge før ordren er placeret og afsendt.

Hvis du er i tvivl kan du kontakte din bank eller sende os en mail på info@triergaming.dk.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Vi modtager betalinger gennem Paypal og Stripe, der begge er sikrede betalingsgateways. For at se tilgængelige betalingsmetoder, bedes du fortsætte gennem købsprocessen og gennemgå hvilke muligheder der stilles til rådighed for dig på.

Hvornår hæver I pengene på min konto?
Vi hæver først pengene på din konto når varen er afsendt fra os.

Hvorfor bliver mit kreditkort afvist?
Der kan være mange grunde til at dit kort bliver afvist. Det kan være at dit kortselskab af en eller anden grund, ikke mener, der er tilstrækkelige penge på kontoen til det aktuelle køb. Det kan også være at de indtastede oplysninger er forkerte.

Prøv evt. igen og hvis fejlen gentager sig kan du kontakte din kortudsteder.

Produkt information
Alle varer med tryk skal vaskes og behandles med forsigtighed. Vi anbefaler generelt at man altid vasker tøjet ”på vrangen” og ved 30 grader. Tørretumbling frarådes.

De enkelte varers produktinformation fremgår af produktsiderne.

Hvornår er udsolgte varer tilbage på lager?
Hvis en vare er midlertidigt udsolgt vil der fremgå en forventet leveringsdato på produktsiden. Denne dato er et skøn baseret på meldingerne fra vores leverandører. Vi kan ikke gøres ansvarlige for evt. forsinkelse på denne forventede dato, men forsøger altid at komme så tæt på som muligt.